Producenci
ROZWÓJ I PROMOCJA TURYSTYKI KRAINY KANAŁU ELBLĄSKIEGO
ROZWÓJ I PROMOCJA TURYSTYKI KRAINY KANAŁU ELBLĄSKIEGO

Tworzenie podstaw rozwoju i budowanie tożsamości Krainy Kanału Elbląskiego jest procesem długotrwałym i niezwykle trudnym. W latach 2017 - 2020 Stowarzyszenie Łączy Nas Kanał Elbląski i wiele innych podmiotów pracowało nad rozwojem i promocją turystyki w Krainie Kanału Elbląskiego. Było to możliwe dzięki zawartemu 17 stycznia 2017 roku POROZUMIENIU O WSPÓŁPRACY na rzecz rozwoju i promocji turystyki Krainy Kanału Elbląskiego. Partnerami porozumienia byli: Województwo Warmińsko-Mazurskie, Powiat Elbląski, Powiat Iławski, Powiat Ostródzki oraz Miasto Elbląg.

 

              

 

Wszystkie działania na rzecz Krainy Kanału Elbląskiego przez 4 lata pracy ukierunkowane były głównie na komercjalizację marki Krainy Kanału Elbląskiego.

SUKCESEM 4 lat współpracy na rzecz Krainy Kanału Elbląskiego jest niewątpliwie budowanie relacji poprzez:

  1. Przeprowadzenie szkoleń, spotkań, wizyt studyjnych: 120 spotkań, 107 dni, 1.753 osoby, 90 ekspertów.
  2. Powołanie Rady Naukowo-Programowej ds. Szlaku Kulturowego Kanału Elbląskiego pod przewodnictwem Marszałka Województwa Warmińsko-Mazurskiego (22 osoby).
  3. Ugruntowanie nazwy i ustalenie obszaru turystycznego oddziaływania Krainy Kanału Elbląskiego.
  4. Kreacja artystyczna marki Krainy Kanału Elbląskiego oraz 24 produktów turystycznych KKE.
  5. Wykonanie zdjęć statycznych „Cztery Pory Roku KKE” 55 atrakcji Krainy Kanału Elbląskiego oraz zdjęć Street View 23 obiektów Szlaku Kulturowego Kanału Elbląskiego.
  6. Stworzenie 2 filmów edukacyjnych i 10 filmów promocyjnych o Krainie Kanału Elbląskiego.
  7. Opracowanie strony internetowej krainakanaluelblaskiego.pl z atrakcjami szlaku kulturowego, szlaków rowerowych i samochodowych Krainy Kanału Elbląskiego.
  8. Utworzenie sklepu internetowego krainakanaluelblaskiego.com.pl z 10 ofertami produktów turystycznych (ok. 60 tys. odsłon w ciągu roku).
  9. Prowadzenie fanpage KKE na Facebooku - uzyskanie ok. 3,7 tys. polubień strony, 1,6 tys. członków grupy, 2,2 tys. postów, 150 filmów, 700 tys. unikalnych użytkowników i 52 mln wyświetleń rocznie.
  10. Prowadzenie profilu na Instagramie z ponad 500 obserwatorami.
  11. Wydanie 2 katalogów Diamenty Krainy Kanału Elbląskiego, 2 edycji kalendarzy, 5 wersji widokówek, 24 questów, 22 grafik promocyjnych, gry planszowej z Krainy Kanału Elbląskiego.
  12. Wytyczenie i oznakowanie szlaku rowerowego Kanału Elbląskiego z Elbląga do Ostródy o dł. 85 km.
  13. Odnowienie oznakowania 405 km szlaków rowerowych Krainy Kanału Elbląskiego.
  14. Stoiska w 3 Piknikach Naukowych Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
  15. Rozszerzenie działalności Ekomuzeum Krainy Kanału Elbląskiego jako laboratorium marki
  16. Nabycie przez KE LGD statusu organizatora turystyki i uprawnień do realizacji bonu turystycznego.

ZADANIA rozwoju i promocji KKE były wypracowane wspólnie z PARTNERAMI POROZUMIENIA i konsultowane z odbiorcami działań. Perspektywa budowania tożsamości Krainy Kanału Elbląskiego pozostaje nadal tym samym celem, a proces jego osiągnięcia planowany jest poprzez:

  • tworzenie Centrum Rozwoju Lokalnego typu LEADER,
  • formułowanie oferty turystycznej Krainy Kanału Elbląskiego, jej promocja i sprzedaż,
  • rozwój Ekomuzeum Krainy Kanału Elbląskiego jako laboratorium marki Krainy Kanału Elbląskiego.

Łącznie w latach 2017-2020 KE LGD pozyskało 1.731.756,05 zł, w tym środki od PARTNERÓW POROZUMIENIA: 430.000 zł (około 25% całego budżetu), a wkład własny KE LGD: 154.580,30 zł (około 9%).

Dziękujemy bardzo Partnerom POROZUMIENIA O WSPÓŁPRACY, Członkom Kanał Elbląski LGD, uczestnikom spotkań i wykonawcom zadań za życzliwość, za ciężką pracę, za wytrwałość, za konstruktywną krytykę, za wszelkie wsparcie. To wiele dla nas znaczy i motywuje do dalszego podtrzymywania współpracy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl